O FIXIT

Geneza nazwy FIXIT

Nazywamy się FIXIT, bo nazwa jest krótka i mówi czym się ogólnie zajmujemy. Fix it oznacza „napraw to”, „załatw to”, „rozwiąż to”. I nieważne, że „to” jest trudne lub, że „to” powinno od dawna działać, a do tego jeszcze nikt na rynku „tego” nie robił, bo „to” jest nowe. Zajmujemy się usprawnianiem firmowych HR-ów na Twoją korzyść.

Odciążamy Cię w obowiązkach i zadaniach związanych z ludzkim wymiarem Twojej firmy.
Dzięki temu nie musisz nawet być specjalistą w tej dziedzinie. Ważne, że wiesz czego oczekujesz.

Wypracowujemy rozwiązania poprawiające skuteczność ludzi w pracy. Dzięki temu wydajesz mniej lub zarabiasz więcej.

Oszczędzamy Twój czas i zasoby Twojego zespołu. Dzięki temu możesz przeznaczyć je na inne ważne dla Ciebie w tej chwili rzeczy, nawet pozazawodowe.

Budujemy Twój wizerunek pracodawcy. Zachęcamy kandydatów do zwrócenia uwagi na Twoje oferty zatrudnienia.

Budujemy zespoły, które angażują się w realizację Twoich celów. Dzięki temu Twoi ludziom będzie zależało bardziej na dogadaniu się, niż na udowodnieniu sobie wzajemnie kto ma rację. Naprawiamy organizacyjne systemy zarządzania personelem. Usprawniamy programy rozwojowe. Wspieramy menedżerów.

Najprościej mówiąc rozwiązujemy firmowe kłopoty.

Dlaczego warto z nami współpracować ?

Bo, rozumiemy, że oczekujesz od nas, jako dostawców elastyczności, pełnego zaangażowania we wsparcie Twojego biznesu, jakby był nasz własny oraz oczekujesz doradztwa najwyższej jakości.

Bo dobierzemy formułę współpracy,
zakres i harmonogram w taki sposób,
aby Tobie było jak najwygodniej.

Bo wiemy, że nawet najlepsi na rynku, a może szczególnie oni, czasem mają
na talerzu więcej, niż mogą zjeść. Powinni natomiast zająć się trzonem biznesu i dostarczaniem klientom wartości, a procesy rozwojowe powierzyć zaufanemu partnerowi, który się na tym zna i w ten sposób sprawniej osiągnąć cele firmowe oraz zarobić na czasie.

Bo dobrze znamy rynek rekrutacji i szkoleń z każdej perspektywy, czyli zarówno
jako zleceniodawca, jak i zleceniobiorca. Wiemy, że chcesz od swoich dostawców czegoś więcej, szybciej, taniej lub lepiej. To otrzymasz w standardzie. Dołożymy starań, żeby było też rozsądniej i łatwiej.

Bo znamy rozwiązania, które się sprawdziły naszym Klientom i nam samym, a jeśli działasz w wyjątkowy sposób, przygotujemy Ci wyjątkowe rozwiązania i dołożymy starań, aby sprawdziły się także Tobie, pomimo że to zupełna nowość.

Bo inaczej, niż większość firm na rynku, nie podejmujemy się wszystkich zleceń
bez względu na to, czy faktycznie jesteśmy w stanie je rzetelnie zrealizować. Podejmując zlecenie będziemy dla Ciebie dostępni i damy Ci wartościową usługę. Współpraca z naszymi stałymi Klientami daje Im i nam najwięcej radości i przynosi najlepsze rezultaty. Jeśli będziemy zajęci i nie będziemy mogli w tej chwili Cię wspomóc, zaproponujemy pierwszy możliwy termin, a ostatecznie dołożymy starań, by polecić Ci kogoś, kto to zrobi prawie tak dobrze jak my.

FIXIT Polska

Nazywamy się FIXIT Polska, bo działamy w Polsce i uważamy, że polscy Pracodawcy zasługują na korzystanie z najnowszych, dedykowanych im rozwiązań za rozsądną cenę. Wiemy, że szczególnie polskie MŚP dotychczas nie miały na rodzimym rynku oferty dla siebie.

Zależy nam, aby tę lukę wypełnić.

Wspieramy polskie organizacje i uwzględniamy rozwiązania najskuteczniejsze w kontekście naszej rodzimej kultury nawet dla naszych międzynarodowych Klientów. Korzystamy z najlepszych praktyk polskich firm, które sprawdziły się w polskim systemie prawnym, podatkowym i na zasadach dyktowanych przez polską gospodarkę. Bierzemy pod uwagę to, co dzieje się na polskim rynku pracy. Uwzględniamy trendy i prognozy globalne, ale i lokalne warunki. Uważamy, że polska kultura pracy i zarządzania są na tyle specyficzne, że nawet jeśli oferujemy rozwiązania pochodzące z innych kultur zawsze uwzględniają one rodzimy kontekst kulturowy.

Podejmiemy się realizacji nowych wyzwań stojących przed Państwa firmą w dogodnej dla Państwa formule współpracy.

Kto będzie ze mną współpracował ?

Fixit
Dzień dobry, mam na imię Maciej.

Moimi głównymi obszarami specjalizacji są rekrutacje,
szkolenia oraz złożone projekty HR i L&D.

Z wykształcenia jestem technikiem, więc rozumiem, że zawsze trzeba mieć wiedzę techniczną i odpowiednie narzędzia, by rozwiązanie było skuteczne. W każdej firmie, jak w każdym sprawnie działającym urządzeniu doświadczymy współzależności jej różnych podsystemów, więc trzeba uważać, aby naprawiając jedno, nie zepsuć czegoś innego. Wiem też, że jest konieczność odpowiedniego dopasowania różnych elementów każdego urządzenia, ale jednocześnie pozostawienia im odpowiednich luzów.

Zatem zaproponuję trochę firmowej termodynamiki:

Gdy w Twojej firmie „robi się gorąco” ludzie także pracują inaczej, niż w temperaturze pokojowej. Kończy się niezbędny luz, zaczyna się szkodliwe tarcie.

I trochę organizacyjnej chemii:

Im mniej jest w firmie działających zasad, tym więcej będzie kwasów.

Narzędzia, to zatem nie tylko śrubokręty i kombinerki. Jestem też psychologiem z wykształcenia, więc moją pracą jest rozumieć, dlaczego ludzie robią to, co robią i mówią to, co mówią, niezależnie czy się z tym zgadzam, czy nie. Wiem, że tę samą rzecz dwie osoby mogą widzieć zupełnie inaczej. Bardzo lubię, gdy kogoś szczerze interesuje, co widzi ta druga osoba. Najmocniej doceniam otwartość i nastawienie na współpracę, ale cenię także umiejętność wytrwałego zabiegania o coś, co jest ważne dla szerszej grupy ludzi. Jeśli sam się kłócę, to zawsze „o coś”, a nigdy „z kimś”. Jednocześnie to „coś” nie może być trywialne.

„Chodzi o to, by mieć odwagę wyruszyć w tak trudną podróż, jaką jest poznawanie ludzkiej natury.”
Antoni Kępiński

„Możemy się rozwijać także dzięki błędom popełnianym przez uczonych, jeśli tylko te błędy nie są trywialne.”
Albert Einstein

Jestem fanem działania w biznesie w oparciu o dowody (Evidence Based Management). Jeśli ktoś czegoś nie wie, imponuje mi, gdy ma szczerą ochotę, by się dowiedzieć i rzeczywiście dowiaduje się. Nie lubię tendencyjnego manipulowania danymi oraz pytań zadawanych z czytelnym przekazem o oczekiwanej odpowiedzi. Doceniam, gdy zadanie postawione jest klarownie, a opinie wspierane są rzetelnymi faktami, danymi, przykładami. Chętnie sprawdzam więc hipotezy dotyczące tego co się sprawdza w zarządzaniu, a co nie. Najbardziej cenię ludzi, którzy mają umiejętność wycofania się z opinii, jeśli okazuje się, że nie jest zgodna z faktami i forsowane rozwiązanie nie ma szans powodzenia. Pomimo, że media masowe twierdzą inaczej, zawsze będę zwolennikiem twierdzenia, że głupota powtórzona nawet przez 1000 osób nie przestaje być głupotą.

„Szaleństwem jest robić wciąż to samo i oczekiwać różnych rezultatów”.
Albert Einstein

Jestem żeglarzem i certyfikowanym Project Managerem, więc lubię trójkąty. Jako PM lubię trójkąt: zakres, budżet, harmonogram, a jako żeglarz: trójkąt, śledź, trójkąt, prosta.

Umiem działać w trudnych warunkach. Lubię wyścigi i rywalizację, ale także wiem jak ważne jest zapewnienie ludziom bezpiecznych warunków współpracy podczas każdego takiego wyścigu. Zarówno w długim rejsie, regatach, jak i biznesie ważna jest „dobra mapa”. I to ta sama dla wszystkich w naszej załodze. Niezwykle cenię u menedżerów umiejętność rzetelnego planowania i budowania strategii, ale równie ważne jest docenianie naturalnych sił wokół i dostrzeganie sygnałów wskazujących zbliżające się zmiany. Trzeba nauczyć się skrzętnie wykorzystywać zmieniające się warunki i zmienić plan, nawet jeśli jest się do niego bardzo przywiązanym i taka nagła zmiana wymaga wiele dodatkowej pracy.

„Jeśli nie wiesz do którego portu chcesz dopłynąć, pomyślne wiatry nie będą Ci wiały”.
Seneka

W swojej pracy łączę przygotowanie teoretyczne z praktyką biznesową. Mam kilkunastoletni staż w świadczeniu usług doradczych zarówno, jako szkoleniowiec, niezależny konsultant, jak i zatrudniony w firmie menedżer bezpośrednio odpowiedzialny za budżet, ludzi i wyniki (KPI). Ta różnorodność form współpracy z moimi Klientami, dała mi umiejętność spoglądania na zagadnienia organizacyjne z różnych perspektyw oraz ogromny zasób wiedzy o typowych i nietypowych trudnościach z jakimi borykają się współczesne organizacje w obszarze zarządzania własnym kapitałem społecznym.

Pracowałem na stanowiskach menedżerskich i specjalistycznych m.in. w: Volkswagen Group Polska, Imperial Tobacco Polska, Raben Group Polska, Olympia Sports Equipment oraz na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Do moich obowiązków należało rekrutowanie i wdrażanie pracowników, projektowanie, organizowanie i prowadzenie szkoleń, treningów i coachingów dla pracowników i zarządzających. Odpowiadałem za Customer Experience (jakość obsługi) w sieci handlowej. Budowałem, wdrażałem i administrowałem procesami szkoleniowymi i rozwojowymi. Pomimo początkowej specjalizacji w obszarze produkcji i logistyki, przez kilka lat zajmowałem się także budowaniem nowej sieci sprzedaży w niezwykle konkurencyjnej branży motoryzacyjnej. Moją skuteczność menedżerską można łatwo ocenić np. po wynikach przedstawionych w dziale Jak powstała firma Fixit?

Jako trener lub konsultant świadczyłem usługi rozwojowe kilkudziesięciu różnym organizacjom. Zawsze proponowałem swoim Klientom rozwiązania ambitne, ale sprawdzone. Jako fana Evidence Based Management interesuje mnie wymierny efekt biznesowy działań rozwojowych, a ponieważ doskonale rozumiem sposób działania menedżerów we współczesnych organizacjach moje rozwiązania zawsze mają priorytet efektywności kosztowej. Byłem więc także wielokrotnie zapraszany na kongresy menedżerskie i konferencje branżowe, jako ekspert.

Przygotowanie kierunkowe oraz różnorodne doświadczenia biznesowe pozwalają mi projektować rozwiązania rozwojowe najlepiej dopasowane do potrzeb pracowników, ale zawsze w zgodzie ze strategią biznesową firmy i w bezpośrednim odniesieniu do wymagań rynku (klientów) oraz branży (konkurencja).

Jako wykładowca prowadziłem zajęcia na poziomie studiów podyplomowych i MBA dla słuchaczy m.in.: Uniwersytetu Adama Mickiewicza, WSNHiD, SWPS oraz IBD Business School.

Sam, swoją wiedzę zdobywałem m.in. na uczelniach: NTNU w Trondheim, Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz Uniwersytecie w Bergen. Tam też realizowałem staże naukowe i własne projekty badawcze w obszarze zachowań organizacyjnych.

Jestem autorem licznych publikacji naukowych oraz artykułów dla praktyków zarządzania m.in. w czasopismach: Psychologia Społeczna, Szef Sprzedaży, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Edukacja Ekonomistów i Menedżerów, Pracownik Fizyczny, Czasopismo Psychologiczne.

Bardzo chętnie przedstawię się bezpośrednio i opowiem o swoich doświadczeniach trenerskich, jeśli tylko będą Państwo chcieli pozyskać dodatkowe informacje.

Przede wszystkim chętnie podejmę się realizacji nowych wyzwań stojących przed Państwa firmą w dogodnej dla Państwa formule współpracy.

Jeśli byliby Państwo zainteresowani tego typu nowoczesnymi formami współpracy mogę pełnić rolę Project Managera lub Interim Managera i odciążyć Wasz wewnętrzny zespół HR w dodatkowej pracy nad określonymi wdrożeniami.

Poznaj wszystkie powody powstania FIXIT
więcej o mnieZwiń

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.

akceptuję