O tyle o ile coaching narzędziowy można prowadzić niemal w dowolnym miejscu (polecamy tu nasze szkolenia na jachcie), o tyle stosowania niektórych umiejętności i narzędzi wspomagających powinniśmy się uczyć w miejscu pracy.
Dotyczy to sytuacji, gdy realistyczne zasymulowanie warunków codziennej pracy jest utrudnione np. na skutek braku dostępu do produktów, których prezentacji się uczymy lub klientów, którzy będą dane rozwiązanie testować i wykorzystywać.
Najłatwiej jest też w ten sposób prowadzić wdrożenia konkretnych narzędzi systemowych typu CRM, czy generator ofert lub też standardy obsługi klientów.
Nauka i sprawdzenie obsługi „narzędzia” odbywa się w naturalnych warunkach dzięki czemu od razu wdrażający otrzymuje rzetelne informacje zwrotne na temat użyteczności nowych rozwiązań zarówno od głównych użytkowników, jak i od klientów ostatecznych. Te informacje służą przeprojektowaniu narzędzia w kierunku poprawy jego poręczności lub użyteczności.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.
akceptuję