Szkolenia tzw. kompetencji interpersonalnych lub miękkich (współpraca, komunikacja)
Szkolenia kompetencji handlowych i obsługi klientów
Szkolenia kompetencji menedżerskich
Szkolenia teambuildingowe
Warsztaty zarządcze i warsztaty strategiczne
Treningi w miejscu pracy
Programy prewencyjne (np. antymobbingowe, organizacja czasu pracy)
Wdrożenia nowych rozwiązań (np. systemy ocen, nowe produkty, wdrożenia nowych pracowników)
Najczęściej szkolenia realizowane są dla grup od kilku do kilkunastu osób.
Organizowaliśmy również szkolenia produktowe, w których uczestniczyło kilkaset osób oraz przygotowywaliśmy szkolenia produktowe realizowane za granicą.
Cenimy praktyczny wymiar szkoleń, więc wstępnie zakładamy podział między ćwiczeniami, a tzw. ramą teoretyczną na zasadzie 80% / 20%.
Naturalnie dopasowujemy metody pracy do potrzeb firmy, uczestników i rodzaju materiału szkoleniowego.
W zależności od potrzeb Klientów zapewniamy wkład merytoryczny lub organizujemy całość szkolenia łącznie z logistyką.
W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika. Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w Polityce Cookies.
akceptuję